کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تأثیرات منفی ویروس کرونا بر دنیای تکنولوژی همچنان ادامه دارد

به گزارش سافت گذر، برخی از خبرگزاری ها ادعا کرده اند همان طور که بازار چین به خاطر ویروس کرونا به میزان 60 درصد با افت فروش روبه رو بوده، خرید تراشه از شرکت مدیا تک نیز به شدت کاهش خواهد یافت.

مدیا تک پردازنده تراشه چیپ ست ویروس کرونا

به دلیل چنین شرایطی، کمپانی چینی تصمیم گرفته فروش پردازنده های 5G خود را در سال 2020 کاهش دهد بنابراین آماری که انتظار می رفت نشان دهنده فروش بیش از 200 میلیون تراشه 5G باشد، نهایتاً بین 170 تا 200 میلیون پردازنده خواهد بود.

با این وجود، به نظر می رسد مدیرعامل مدیا تک آقای ریک تسای نگرانی از بابت افت فروش موقتی در این بازه زمانی کوتاه ندارد زیرا معتقد است که به زودی فروش تراشه های نسل جدید و 5G، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا این شرکت در درازمدت جبران مافات خواهد کرد. او همچنین یادآور شده که فروش پردازنده های مخصوص خودروهای بدون راننده به جای اینکه با رشد 10 درصدی روبه رو شود، به میزان 15 درصد افزایش فروش خواهد داشت.

تسای در این باره می گوید:«« انتظار می رود که درآمد مدیا تک در سه ماهه اول 2020 به 55 تا 62 میلیارد دلار برسد. البته اگرچه این رقم نشان دهنده کاهش 7 تا 15 درصدی درآمد 90 روز ابتدایی امسال در مقایسه با سه ماهه پایانی پارسال است ولی نشان از پیشرفت 4 تا 15 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دارد»».

مدیرعامل مدیا تک از پیشرفت این شرکت در سال 2019 اطمینان خاطر دارد و می خواهد استراتژی های خاصی را به کار گیرد تا این کمپانی در کشورهای بیشتری حضور یابد. تسای مدعی شده که اقدامات این کمپانی پس از معرفی پردازنده های 5G و مقرون به صرفه سری Dimensity بیش از پیش جنبه رقابتی به خود خواهند گرفت و سایر محصولات نظیر تراشه های وای فای، هوش مصنوعی، مدارهای مجتمع اختصاصی و . . . نیز در افزایش آمار فروش نقش مثبتی خواهند داشت.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46295 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/22 تعداد مشاهده: 2786
سافت گذر